Sabtu, 26 Maret 2011

Η Μάχη Νάκου τα λέει έξω από τα… ρούχα στην φωτογράφισή της για το Maxim!!!

Είναι ο κλασικός τύπος της ρεαλίστριας γυναίκας που ζει τη ζωή της στο φουλ. Παράτησε το δημόσιο για να ασχοληθεί με το μόντελινγκ, έχει κερατώσει όλους τους συντρόφους που είχε μέχρι τώρα, εκτός από έναν, και έχει αντικαταστήσει τον «πρίγκιπα με το λευκό άλογο» που ονειρευόταν μικρή με τον άντρα που θα της προτείνει στα ίσια να συμμετέχει σε παρτούζα.
37546_icemax_700x600_4146_123_49lo
Πώς και άφησες την ασφάλεια του δημοσίου για να ασχοληθείς με το μόντελινγκ;Δεν μπορούσα με τίποτα τη ρουτίνα. Αν και ήμουν μόλις είκοσι ετών όταν μπήκα στη ΔΕΠΑ (Δημόσια Επιχείρηση Αερίου), ένιωθα σαν εξηντάρα. Δούλευα οκτώ το πρωί με τέσσερις το απόγευμα, έβλεπα τους ίδιους ανθρώπους κάθε μέρα, κάτι πενηντάρηδες με καράφλα και κοιλίτσα, και αισθανόμουν μια τρομερή άρνηση από την πρώτη κιόλας ημέρα. Αν και είχα καλή θέση, τεχνική βοηθός προγραμματισμού, τα παράτησα όλα κι έφυγα έπειτα από τρία χρόνια.
Πόσοι σ’ την είχαν πέσει σ’ εκείνη τη δουλειά;Πάρα πολλοί, κι αυτός ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους έφυγα. Έμπαινα, θυμάμαι, εγώ στο γραφείο με κάτι μίνι και κολάν και με κοίταζαν όλοι. Οι μισοί άντρες στην εταιρεία είχαν χωρίσει για πάρτη μου. Αν προχωρούσα σε μηνύσεις για σεξουαλική παρενόχληση, θα τους έπαιρνα πολύ «χαρτί».
Έκανες κάτι με κάποιον; Όχι βέβαια! Ο πατέρας μου είναι πιο νέος και πιο όμορφος! Μ’ αυτούς θα πήγαινα; Άλλωστε είναι αρχή μου να μην κάνω σχέσεις στον εργασιακό χώρο. Τους άντρες μοντέλα τους σιχαίνομαι. Όταν ο άντρας αρχίζει να περιποιείται τον εαυτό του πιο πολύ από τη γυναίκα, χάνονται οι ρόλοι. Εγώ τον άντρα τον θέλω άντρα. Θέλω να είναι βαρβατίλα.
Περίγραψέ μου τον τέλειο άντρα για σένα. Δεν μπορώ να σου πω. Πάντως, δεν έχει να κάνει με την εξωτερική του εμφάνιση, δεν ήμουν πάντα με πολύ ωραίους άντρες στη ζωή μου.
Πώς κι έτσι; Δεν με τραβάει μόνο έτσι ο άντρας. Μπορεί να είναι ωραίος, κι όταν ανοίγει το στόμα του να είναι «κάγκουρος». Τι να τον κάνω; Θέλω ο άντρας να ξέρει κάτι παραπάνω από μένα, να μπορεί να μου δώσει κάτι παραπάνω από ωραίους κοιλιακούς και έναν ωραίο κωλιακό.
37528_icemax_700x600_4152_123_345lo
Θυμάσαι το χειρότερο «πέσιμο» που σου έχουν κάνει; Περπατούσα στο δρόμο, όταν κάποιος μου είπε: «Μωρό μου, τι κωλάρα έχεις!».
Τι του απάντησες; «Θα σου φέρω το γαμιά μου να σου κάνει και τη δικιά σου έτσι».
Είσαι ετοιμόλογη. Γυναίκα σ’ την έχει πέσει ποτέ; Ναι. Ήμουν στα μπουζούκια και σηκώθηκα να πάω τουαλέτα, όταν ένιωσα ένα νύχι στον κώλο μου. Κανονικό δάχτυλο κάτω από τη φούστα. Πάγωσα και σκέφτηκα: «Ρε πούστη μου, δεν τα έχει κόψει ο τύπος;». Όταν γύρισα για να του σκάσω σφαλιάρα, είδα μια ξανθιά να μου χαμογελάει. Θυμάμαι ότι, όταν ήμουν δεκαέξι, μια κοπέλα με είχε ερωτευτεί κανονικά. Μέχρι και ραβασάκια στο σπίτι μου έστελνε. Δεν θα πήγαινα ποτέ με γυναίκα. Σ’ αυτό είμαι απόλυτη.
Αν σου πρότεινε ο σύντροφός σου να συμμετέχεις σε «ομαδικά παιχνίδια», θα ήσουν το ίδιο απόλυτη;Σ’ αυτό δεν θα γίνω απόλυτη. Δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά, όπως το σκέφτομαι, το ιδανικό είναι δύο άντρες και μια γυναίκα. Βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις ποια είναι η καλύτερή σου φαντασίωση μέχρι να τη δοκιμάσεις. Μόνο αν την πραγματοποιήσεις ξέρεις αν άξιζε τον κόπο η αναμονή ή όχι.
Πες μου μια φαντασίωσή σου που έχεις πραγματοποιήσει. Μου αρέσει να κάνω σεξ σε δημόσιο χώρο. Το έχω κάνει, και μάλιστα υπήρχαν και αυτόπτες μάρτυρες. Βαριέμαι να το κάνω μόνο στο κρεβάτι, μου αρέσουν οι αλλαγές.
Πότε κάνεις το καλύτερο σεξ; Έπειτα από αλκοόλ. Φεύγουν οι ενοχές, απελευθερώνεσαι και όλα είναι τέλεια.
37535_icemax_700x600_3750_123_394lo
Ποιο είναι το κουμπί σου; Πώς μπορεί κάποιος να σε έχει του χεριού του;Δεν νομίζω ότι έχω κάποιο κουμπί. Πάντα είχα δίπλα μου διαφορετικούς συντρόφους. Το μόνο που ζητάω είναι να με κάνουν να περνάω καλά.
Πες ότι είμαι ο προσωπικός σου εξομολόγος. Ποια αμαρτία σου θα μου εκμυστηρευόσουν;  Θα φορούσες ράσα;
Αν σε διευκόλυνε, θα φορούσα. Θα τα πετούσες αμέσως με αυτά που θα άκουγες. Δεν ανήκω στο φαν κλαμπ της εκκλησίας και δεν νομίζω ότι θα έλεγα σε έναν άγνωστο άνθρωπο κάποια προσωπική μου ιστορία.
Δεν σε κόβω για μονογαμική. Πες μου ειλικρινά: Πόσες φορές έχεις κερατώσει;Να σου πω την αλήθεια; Μόνον έναν άντρα δεν κεράτωσα στη ζωή μου. Όλοι οι υπόλοιποι το έφαγαν το κέρατό τους. Είμαι ανήσυχο πνεύμα, μου αρέσουν οι διαφορετικές εμπειρίες, δεν θα σου πω ποτέ «Έχω πάει μόνο με τρεις άντρες μέχρι τώρα». Κι όποιες το λένε, είναι ψέματα.
Έχεις υπάρξει κατίνα; Να ψάχνεις κινητά, να παρακολουθείς γκόμενους;Έχω υπάρξει κατίνα του κερατά. Όλα αυτά που είπες τα έχω κάνει. Και δεν ντρέπομαι καθόλου που τα έκανα, γιατί ήμουν μικρή και πολύ ερωτευμένη. Έγινε για μία και μοναδική φορά.
Τι λένε δύο γυναίκες φίλες όταν συζητάνε για τις σχέσεις τους; Δεν θες να ακούσεις! Προσωπικά, με μια συγκεκριμένη φίλη μου λέω τα πάντα. Όλες τις πικάντικες λεπτομέρειες που ένας άντρας δεν θα ήθελε ποτέ να μαθευτούν.
Έχεις φάει χυλόπιτα ποτέ; Πιο μικρή το έπαθα κι αυτό. Την είχε δει κάπως ο τύπος. Πιστεύω ότι τώρα θα το έχει μετανιώσει. Τώρα θα βλέπει τι έχασε και θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο.
37552_icemax_700x600_4149_123_363lo
Ποια είναι η πιο περίεργη συλλογή που διατηρείς; Μαζεύω πέδιλα. Έχω στο σπίτι μου εκατόν τριάντα διαφορετικά ζευγάρια, τακτοποιημένα σε κουτιά.
Αυτά που ψωνίζεις από sex shop πού τα βάζεις; Δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα από sex shop.
Δηλαδή, αν έρθω στο σπίτι σου, δεν θα βρω τίποτα πονηρό; Έστω ένα DVD με προσωπικές σου στιγμές, που είναι και της μόδας;Δεν θα βρεις τίποτα τέτοιο. Παίζει όμως να με έχουν βιντεοσκοπήσει χωρίς να το ξέρω. Κάτι υποψιάζομαι…
Αν αυτός που το έκανε σου ζητούσε λεφτά για να μην το βγάλει στη δημοσιότητα, θα του τα έδινες;Όχι βέβαια! Ας με έβγαζε, δεν θα είχε να κερδίσει κάτι.
Δώσε μια συμβουλή στις γυναίκες: Τι πρέπει να κάνουν για να κρατήσουν έναν άντρα; Να χαμηλώσουν λίγο τη μυτούλα τους και να προσγειωθούν. Να μην υπερεκτιμούν τον εαυτό τους, ούτε να περιμένουν τον πρίγκιπα του παραμυθιού, γιατί θα φτάσουν στα τριάντα και κάτι και θα αναρωτιούνται γιατί έχουν μείνει μόνες τους.
Τους άντρες τι θα τους συμβούλευες; Να πάψουν να είναι γκέι. Είναι αρκετοί –κυρίως οι κρυφές. Στους στρέιτ θα έλεγα να γίνουν πιο διαχυτικοί. Μπορεί να τους κομπλάρουν λίγο οι γυναίκες, αλλά να παίρνουν πρωτοβουλία από μόνοι τους. Μου έχει τύχει σε ένα μαγαζί να με κοιτάει ο άλλος όλο το βράδυ και στο τέλος να μην έρχεται να μου μιλήσει. Ξενέρωσα.
37523_73f414b9e0a597f6d1e14b41016c2689_123_931lo
http://sexygreekblog.blogspot.com/2010/12/maxim.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar